zaterdag 22 december 2012

excuses en dat soort dingen

Lieve, lieve menschen,

Zoals jullie wel gemerkt hebben; dit hier loopt allemaal niet zo heel erg lekker.. Sorry guys, maar er zit teveel geschiedenis achter (qua onderwerpen) om hier zomaar mee verder te gaan.. Vandaar dat ik een nieuwe frisse start heb gemaakt :) 

Niet hetzelfde onderwerp, andere invalshoek en een andere focus (denk ik dan, haha). Maargoed, dit hier verdwijnt zeker niet, ik laat het lekker staan en lees dit vol plezier weer terug!
Nu is dit, dit, dit de link: http://dedagdatdewereldzouvergaan.blogspot.nl/

Ik hoop natuurlijk dat jullie met mij mee gaan verhuizen en mij blijven volgen. Ik ben jullie volgers & medebloggers niet vergeten hoor, ondanks het gebrek aan reacties van mij bij jullie leuke stukjes/posts/blogs. 

Kleine warning trouwens, ik ben nog heel erg aan de site aan het sleutelen. Met mijn kleine beetje ervaring met blogger kom ik niet bijster ver in een korte tijd, haha. 

En yay, als het goed is kom je ook op mijn nieuwe bloglovin' pagina als je op de onderstaande button klikt, I just found out dat dit kon ^^ 

Follow on Bloglovin

Stiekem ben ik hier best trots op, maargoed. Dit is niet de reden dat ik dit schrijf. Ik hoop jullie mee te nemen als volger en er een hoop nieuwe volgers bij te krijgen. Oh en ik hoop vaker en meer te schrijven, haha. Hope to see you en anders heel veel geluk met de rest van je leven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..