woensdag 18 januari 2012

sale shoplog


Sale, wie houdt er niet van! Het is weer zover: de wintercollecties moeten plaats maken voor de lente; er waait een frisse wind door het assortiment. Overal om je heen zie je bordjes en ik kan me dan ook niet inhouden. 
De afgelopen weken heb ik telkens een klein beetje meegenomen, allemaal sale artikelen, en ook de online shop van de h&m moest eraan geloven! Vandaag laat ik jullie mijn aankopen zien & zodra mijn bestelling binnen is deel ik ook die met jullie.


H&M - €5,60 
Dit jurkje was liefde op het eerste gezicht, al bij de promofoto’s in september. Online was hij niet te bestellen en in de winkel moest hij gewoon mee. Er was die dag een fijne actie: 20% korting op alle sale items, dat is toch praktisch weggeven ;)


















zie die prachtige kleuren en bloemen
H&M - €5,60
Ik plukte ineens een gestreept bloesje tussen de reguliere collecties weg en bleek afgeprijsd te zijn. Mooier kan het toch niet. De maat was wat lastig, want normaal heb ik 2/3 maten kleiner, maar toch maar passen. Uiteindelijk sloot het toch goed aan, jay me!



















V&D - €5,00

Nog zo’n gevalletje maten te groot. Dit is een -niet schrikken- 4 maten te grote trui. Zo’n heerlijke slons trui, maar met fijne glitters (die helaas niet zo over komen op de foto)


















een poging tot een close-up

H&M - €1,00
Deze armband wilde ik eigenlijk ook al eerder hebben, maar voor 5 euro liet ik hem toch liggen. Nu was het dan eindelijk het moment van de afprijzing en dit was dan ook de laatste.







H&M - €0,80
Qua sieraden heb ik me ingehouden. De laatste tijd draag ik al minder ringen, armbanden etc., maar dat stopt me niet om nieuwe items te kopen ;) Deze ringetjes vond ik gewoon erg schattig en zeg nou zelfs, 80 cent, dat laat je toch niet liggen!

































H&M - €3,00

Ik hou van mutsen en hoedjes en petten en alle soorten hoofddeksels die er bestaan, maar ik heb een probleem: een te klein hoofd. Vaak wil het met mutsen en baretten nog wel, maar echte hoedjes en petten vormen al snel een probleem. Ik was dan ook dolbij dat dit (nep)bontmonster niet over mijn halve gezicht viel. Lekker warm voor in het voorjaar ;)
H&M - €5,00
Zoals ik net al zei, mijn hoedenliefde is groot. Ook deze hoed vond ik niet de oorspronkelijke 15 euro waard en mijn geduld werd beloond. Ook dit was de laatste, alsof de items zo klaargelegd waren voor mij!
Kruidvat - Essence - lipstain - 01 bloody Mary - €0,75
Ik greep in my hometown net naast de felbegeerde lipstains van de vampires love LE, maar 2,5 uur treinen later vond ik in de opruimingsbak dit juweeltje. Op dat moment was de ‘tweede essence voor de halve prijs’ actie aan de gang, dus ook nu werd ik erg blij.
Kruidvat - Essence - nailpolish - 04 chirp, chirp! - €0,75
Dit was mijn tweede artikel, simpelweg omdat ik nog een tweede artikel van essence moest voor de korting (ja ja, alles voor 25 cent ;)) Ik ben wel erg blij met dit lakje, het heeft echt een prachtige finish.
Kruidvat - Rimmel - Lasting Finish by Kate - 05 - €6,00
De precieze prijs weet ik niet meer, het is stiekem ook geen sale product. Toch laat ik hem hier zien, omdat ik weer grandioze korting kreeg door nog zo’n fijne actie van ‘t Kruidvat.


Kruidvat - Catrice - Nail lacquer - 04 walk in the woods, 140 let’s mauve on, 340 run forest run, 120 plum play with me - €1,00 & 3x €0,90
Deze lakjes gaan uit het vaste assortiment (walk in the woods was een LE) en dan geeft catrice ons allemaal 50% korting op die items. Als je dan een ‘tweede catrice voor de halve prijs’ actie hebt gaat er nog een keer 25% korting per item vanaf, jay me!
Kruidvat - Catrice - Ultimate shine - 150 berry pink - €1,00
Ik ben fan van de lipsticks van Catrice, de kleur, de verzorging, de shine, me like. Ik moest dus ook nog een lipkleurtje meenemen, dat stond vast. Ik ging voor deze prachtige rozeachtige shine. Tja, dan kom je er thuis achter dat je 2 weken daarvoor exact dezelfde lipstick hebt gekocht, auch. (nou ja, dan heb ik een mooie back up!)
Dat waren al mijn sale aankoopjes, helaas kon ik zo snel geen foto maken van mijn nieuwe jas, dus die update volgt nog! Nu wil ik natuurlijk wel weten of jullie ook zo van sale houden en wat jouw aankopen zijn. Let me know and stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..