vrijdag 1 juni 2012

When life gives you shoes...


Soms struikel je over een pareltje, of twee. A en toe zit er een juweeltjes tussen al die internetpagina's die je openklikt. Een paar jaar geleden struikelde ik over een webshop. Een webshop met mooie schoenen, maar met een prijskaartje. En na een hele lange tijd wist ik ook mijn vader te overtuigen. Dit was "een investering", "echt iets bijzonders" en na lang zeuren was mijn bestelling geplaatst. De schoenen rechtsboven waren eerst de uitverkoren schoenen, maar op le moment supreme waren ze uitverkocht. Daarom nog maar even wachten & wat volgde was nog vele malen beter...
Waar ik zo lang om zeurde, dat waren mijn allereerste Jeremy Scott for Adidas schoenen. Niet enorm bekend op dat moment, ik weet nog dat ik voor het eerst een Adidas originals winkel binnenliep en vroeg naar Jeremy Scott for Adidas en zelfs de verkopers niet wisten waar ik het over had. Steenvast werd ik 'het meisje met de vleugeltjesschoenen' genoemd. En na het eerste paar volgde een jaar later paar 2, ook heb ik nog een oversized t-shirtdress aangeschaft en is er een wishlist van hier tot aan Tokyo.
De eerste zilveren wings
En de New York License Plate die daarop volgden
De print van mijn t-shirtdress
De pest met deze geweldige designs is echter, dat het limited editions zijn. Mijn dierbare schoentjes zijn daardoor niet allemaal meer te koop. Ook de prijzen zijn niet helemaal budgetproof, je moet toch echt zo'n 200 knaken neerleggen voor deze schatjes. En de wishlist is lang:
De denimsneakers zijn van dit seizoen. Ik hoop op een sale gelukje ;)
De alleroudste sneakers zo'n beetje. Deze moonboots zijn megakleurrijk en onvindbaar (helaas) 
Van een jaar geleden: de doorzichtige wings. Zo cool dat je dan je sokken ziet, tof toch!
Dit zijn denk ik wel de meest gewilde schoenen uit het hele rijtje. De Jeremy Scott for Adidas Teddy Sneakers. Van een pluchestof gemaakt, met de meest adorable teddybeer hoofdjes ooit. Echt, deze zal ik ooit bezitten...
En dan de variant van dit seizoen. De gorilla's, een stuk badasser, rocknroll to the max, maar ook erg knuffelbaar. Ook deze hoop ik in de sale nog te kunnen scoren.
Naast deze -bijna niet meer te krijgen- schoenen, vond ik vandaag ook het lookbook+een paar items op mijn vaste stek nitrolicious.




En de hippiebeertjes horen toch ook thuis in de berenfamilie?!
Flower power rulezzz

Teddy's aan je armen, I love it! 
wat krijg je als je een toetsenbord combineert met felle kleuren en dit op een sweater print? Juist, een geniaal stukje stof.
En dan maak je even vlinders van geweren, hoe bizar cool is dat!

Oh en vanaf vandaag doe ik mee aan de photo a day challenge: 
Hoe ik dit ga weergeven op le blogue weet ik nog niet, maar je krijgt wat updates te zien :) En wat vind jij van de geniale Jeremy Scott & zijn collecties voor adidas? 

5 opmerkingen:

  1. Geniaaaal die schoenen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Okaaay deze schoenen zijn echt zooo naisee!! Ik ben erg benieuwd naar als je nog wat gaat scorenn! En die gorilla schoenen zijn echt te tof! Je hebt een toffe styl!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah love it! Echt geweldig gewoon. Ik ben echt heel girly,maar sneakers ? ; hellyeah =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt superleuk. Tot een paar jaar geleden was is ik echt een sneakerhead.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..