woensdag 2 november 2011

Introduce yourself

Oke, oke, 
Bij deze een wie, wat, waar, wanneer, etc.


Wie?


Emma. Ja, meer valt er nog niet te zeggen.. Ik ben nogal wispelturig en ik heb een gebrek aan discipline, daarom wil ik nog niet dat iemand iets weet van mij (oehhhhh). Zeker when I can't do my thingie hier (Als dit toch niet mijn ding is, zegmaar).. Maar beetje bij beetje laat ik wel meer van mij zien.. I promise, so stay tuned!!


Wat?


Typisch emma... "Ja doahh, dat snap ik ook wel." Nou, dit is wat je hier te zien krijgt:
foto's via weheartit 
Fashion, make-up, schoenen, muziek, mijn shopverslaving, films, persoonlijke thingies, schoenen, crazy art, boeken, mijn wensen, celebs, schoenen, tips, nagellak, series, en heb ik het al over schoenen gehad ;)
Kortom, een samenvatting van dat waar ik (en met mij vele anderen) mee bezig ben..


Waar?


The world wide web. Nog zo'n open deur, misschien dat jullie ooit horen waar mijn macbook zich bevindt, maar at the moment ben ik gewoon heel erg online ;)


Wanneer?


Elke dag. Hoop ik. Don't hate me als het niet lukt, erg stipt ben ik niet.. Sommige mensen noemen het laks, ik liever verstrooid. Maar deze eerste maand ga ik extra mijn best doen voor jullie!
  foto via weheartit


Waarom?


To show me. Of eigelijk niet, maar ik wil wel alles wat in mij zit eruit gooien.. Zie het maar als een uit de hand gelopen dag/style boek.


Waarmee?


Met mijn beautiful macbook, gorgeous ipod (niet dat ik er iets mee kan voor mijn blog), mijn iphone look-a-like samsung galaxy ace en een pretty pink canon ixus.


Tot zo ver de main points, see y'all

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..