donderdag 3 november 2011

river island is ook online

Kleding kopen via het internet is een tricky business, kleding kan groter/kleiner uitvallen, bestellingen die nooit geleverd worden, het plaatje is toch beter, etc, etc. Maar toch ben ik er fan van, want dankzij het internet kan ik mijn shopverslaving uitoefenen zonder daarvoor te ver te hoeven reizen!
Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik niet een grote online bestelhistorie heb, verder dan 2 paar schoenen en 3x h&m ben ik ook niet gegaan, maar blij dat ik van virtueel shoppen wordt! En jaja, vanaf 1 november jl. doet de river island net zo hard mee met de online strijd..
Ik kon het natuurlijk niet laten wat heerlijke kleding voor jullie op een rijtje te zetten:
Al deze kleding kan je hier vinden, de prijzen zijn in ponden en de verzendkosten richting Nederland zijn 6 pond. Zijn jullie ook zo'n fan van River Island en gaan jullie bestellen? Let me know ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..