zaterdag 5 november 2011

Mini shoplog oktober

Ik zal het eerlijk bekennen, ik ben een shop-a-holic. Winkels zijn voor mij niet te negeren en ja ik word blij van mooie nieuwe dingetjes kopen. Zeker als je spulletjes kunt scoren met korting, ik blijf toch een echte Hollander ;) Dus vorige week heb ik mijn slag geslagen tijdens de make-up kortingsactie bij de Kruidvat. Dit was deze keer de schade:
Valt best mee toch.. Het is gek genoeg allemaal Cartrice, terwijl ik juist met 35% korting wel graag de wat duurdere merken insla. Op de foto zie je het volgende:
1. Het all around concealer palette. Ik wilde wel eens uitproberen hoe goed dit is. Niet dat ik echt veel onzuiverheden te verbergen heb (blessed met een goede huid), wil ik toch wel af en toe een mooie basis. 
2. Absolute eye colour, 430, Luke SkyStalker. Mijn zusje liet een hele tijd terug een hele stapel oogschaduws vallen, waaronder mijn favoriete glitter oogschaduw van de oude Catrice collectie (010 Metallic Dust). Deze was niet meer te fixen en mij werd een nieuwe glitter oogschaduw beloofd. Luke Skystalker lijkt heel erg zilver, maar geeft juist een hele subtiele zilveren glittergloed.. Erg mooi als highlighter.
3. Gel eye liner, 010, Black Jack with Jack Black. Net als bij het concealer palette wilde ik ook deze gelliner heel graag testen. Het is mijn eerste gelliner and boy I'm in love, waarom heb ik dit niet eerder gebruikt?!
4. Big City Life, Eye and Cheek palette, The Berin Collection. Nog zo'n bekende, ik zag de eerste swatches online verschijnen en ik moest gewoon dit palette halen. Bij deze nog een breathtaking look.
Hoe kan je dit laten liggen? Het zijn niet echt mijn standaard kleuren, maar ik merkte de afgelopen weken wel dat ik telkens op zoek was naar een bruine oogschaduw als ik me aan het opmaken was. Dit is echt een mooie aanvulling op mijn stash.. Ik ben een paar dagen later nog teruggegaan om het New York palette op te halen, maar hier heb ik geen foto van. 
Dit waren ze alweer, valt best mee toch.. Halen jullie veel bij de Kruidvat? En wat haal je het meeste? Let me know..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..