woensdag 21 maart 2012

Baby washandjes


Even een korte post, ik ben druk bezig met filmpjes en dingetjes voor mijn verjaardag morgen (22maart) dus ik dacht ik gooi er nog even iets kort tegen aan en dit weekend en morgen komt de rest :).
Maar ik neem met jullie mijn avond ritueel eventjes door :)





Dit is mijn avond ritueel, elke avond word het opnieuw herhaald. Ik had eerst altijd alleen reiningsdoekjes maar ik ben toch overgestapt op een totaal 'pakket' om zo te zeggen.

Ik begin met dit rijtje:



Elke avond pak ik als eerste de reiningsmelk van Etos, ik doe het op een watje en haal daar mijn oog make-up mee af. Dan pak ik een nieuw watje en haal ik de foundation eraf. Ik maak van te voren mijn gezicht wat nat met lauw water, dan breng ik de reinigingscrème aan, dan maak ik een wattenschijfje wat vochtig en haal de crème er mee af. Tenslotte gebruik ik de tonic om de laatste restjes weg te halen.


Soms vervang ik de reinigingscrème door een scrub, het is niet echt een scrub want er zitten geen scrub deeltjes in. Het is een crème voor de droge en gevoelige huid die ik van tevoren op mijn huid op mijn wangen, kin, neus, en voorhoofd aan stip. Dan ga ik met het borsteltje over mijn gezicht heen scrubben bij de T in je gezicht wat harder dan de wangen enz. Ik doe dit minimaal 2 keer in de week anders zit mijn hele gezicht onder de schilfertjes.

En als aller aller aller laatst, mijn Favoriet !


Dit product is liefde! Hij ruikt naar zwitsal en het zijn soort van washandjes waar je even je gezicht mee kan schoonmaken en je eigen opfrissen. Ik gebruik het 's avonds naar het hele avond ritueel en 's ochtends als ik opsta. Je hebt hem ook van zwitsal of kruidvat eigen merk. Maar echt deze washandjes... Ben er fan van!

Heb jij ook zo avondritueel? Neem jij er ook de tijd voor? Of doe jij compleet iets anders?
Laat het weten in de comments :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..