zaterdag 3 maart 2012

Nailchallenge update

Terwijl je dit leest zijn wij lekker onderweg met de trein richting de Primark, New look, New Yorker, Pull & Bear, Zara, etc. Ja we gaan eventjes een dagje shoppen in Rotterdam :) Om jullie niet met lege handen achter te laten, heb ik vandaag een update van mijn nagellakchallenge voor jullie!
Mijn eerste creatie bestond uit een simpele dubbele kleur. Deze glitternails bestaan uit Catrice - 420 - Dirty Berry en Essence - 50 - Irreplaceable. Beide lakjes zijn erg prettig, met 2 laagjes heb je een mooi dekkend resultaat :)


De volgende dag had ik zin in wat bijzonders. Ik had net wat tijgerprintjes gespot en probeerde het eerst na te maken. Op de duim en de wijsvinger, maar het mislukte een beetje, daarom besloot ik het luipaardprintje een kans te geven. Als basis heb ik Essence - 04 Chirp, Chirp! gebruikt en ik begon daarna met Essence - 43 - Where is the Party? op mijn duim en wijvinger. De andere 2 gebruikte kleurtjes zijn Essence - 54 - Trust in Fashion & Essence - 02 - Purple Boost. Na een paar uur kon ik het niet meer aanzien en heb ik alles eraf gehaald
Omdat ik graag mijn kleding en nagels match kregen mijn nagels de dag erna een prachtige combinatie van legergroen en oranje. De gebruikte kleuren dit keer zijn van Essence - 03 - On your Gracile Tiptoe, Essence - 04 - Nothing else metals en Catrice - 500 - Sir! Yes, sir! Deze heeft het iets langer volgehouden...
 Nadat mijn oma deze kleur op haar nagels gelakt had gekregen, kon ik zelf niet achter blijven. Om het wat extremer te maken heb ik 3 halve crackle lakjes aangebracht. Catrice - 380 - Forget-me-not!,  w7 - Earthquake white & Janet - zwarte crackle hadden de eer om wel 3 hele uren op mijn nagels te blijven.
Want 's avonds had ik een feestje waarbij ik graag matchy nails had :) Ik koos voor een variatie op mijn eerdere halve crackle look. Deze keer had ik Catrice - 480 - Miss Piggy Reloaded, Catrice - 460 - In the Bronx en w7 - Shocking Crackle op mijn nagels gelakt.
En dat waren alweer 15 lakjes erbij! Dit brengt het totaal op 30 lakjes, en dit betekend weer dat ik vandaag 1 nagellakje mag kopen :) Ik ga nadenken over wat het gaat worden, heb jij nog sugesties? Welke vind jij tot nu toe het mooist? Laat het weten in de comments! En stay tuned voor artikelen over onze shoppingspree, shoplogs, etc!

3 opmerkingen:

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..