woensdag 28 maart 2012

ootd #sunny days are back

Oh wat ben ik blij met dit weer. Ik kan weer ijsjes eten, zonnebrillen dragen en het grootste voordeel: blote benen! Nu vind ik mijn benen nou niet echt prachtig, maar de luchtigheid maakt me altijd heel vrolijk. Bovendien is het gevoel van de zonnestralen op je blote benen echt pure ontspanning!
Ik droeg dit al ongeveer een week/anderhalf geleden, dus toen iedereen nog onder een dikke laag breisels gekleed ging. Het gekheidsgehalte ging dan ook enorm omhoog toen ik hiermee over straat liep, haha. 
De foto's zijn niet erg mooi geworden, de helft van de tijd kneep ik mijn ogen dicht vanwege de zon, maar het kan er wel mee door. Wat vinden jullie?

vest/h&m - top/Bas Kosters voor Zeeman - shorts/h&m - schoenen/Primark


stiekem speelde ik wel een beetje vals, want nadat ik 's ochtends de hele ochtend strompelde op mijn knalrode hakken besloot ik dat het genoeg was. Na de foto's wisselde ik mijn hakjes om voor deze ietwat comfortabelere sandaaltjes van de primark, wat een opluchting!

4 opmerkingen:

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..