zaterdag 24 maart 2012

let's dress up!

Ik hou van jurkjes. Ja, ik draag ze niet altijd, en nee, ik ben geen meisje meisje, maar ik hou van jurkjes. Ik heb dan ook een aardige collectie opgebouwd in de afgelopen jaren, kijken jullie mee?
Alles h&m
 Ja je leest het goed: dit zijn allemaal h&m jurkjes. Sommige uit speciale collecties, andere 'gewoon' divided. Ik voel me zo fijn in de pasvorm van de jurken van de h&m, ik zou er in kunnen slapen ;) Ook de kwaliteit is redelijk goed: jurken van een tientje die na 1000x wassen nog steeds in bijna perfecte staat zijn & niet de standaard materialen. De blauwe 'denimlook' jurk is één van mijn favorieten naast de 'heksenjurk' linksonder.
Didi - vanderbelt - the Sting - Jeremy Scott for Adidas - Monki - obscuur winkeltje in Parijs Marlies Dekkers voor de bijenkorf - G-Star - Geen idee - Scooter - Desigual - Primark
En dan de overige jurken. Een diverse collectie, veel cadeautjes. De jurk van de Monki was bijvoorbeeld mijn galajurk, omdat ik niet lang en niet zwart wilde. De zwarte jurk van de Scooter was mijn kerstgalajurk 7 jaar geleden bij de kerk. Ik had nog niet zo veel 'vormen' en de schoenen die ik toen droeg waren 3 maten te groot, maar wat voelde ik me mooi. En nog steeds heeft die jurk dezelfde uitwerking. De tweede jurk, vanderbelt, had ik aan toen ik belijdenis van m'n geloof deed. Ik zou dit nooit voor mezelf hebben gekocht, te duur en te 'net', maar ik ben zo blij dat ik hem toch heb gekregen! De jurk uit Parijs was mijn derde galajurk die ik in mijn eindexamenjaar kocht, ja de DERDE, de eerste is de Marlies Dekkers jurk. Die is helaas wat te groot geworden… Als laatste nog iets over de Desigual jurk, dit was de jurk die ik droeg bij de bruiloft van mijn oom en tante. Zij trouwden opnieuw met elkaar en bij hun eerste bruiloft was ik al hun bruidsmeisje (nog geen jaar…) en bij deze bruiloft mocht ik bruidsdame zijn.
Dit waren al mijn jurkjes! Het zijn er 25 en dit aantal groeit nog steeds. Nu wil ik natuurlijk weten, ben jij ook zo gek op het dragen van jurken? En wat is je favoriet? 

9 opmerkingen:

  1. leuk!
    Ik vind alle zwarte jurkjes super!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ikzelf ben geen liefhebber van jurken, geef mij maar een spijkerbroek:). Maar ik vind de meeste jurken van jouw wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw ze zijn allemaal echt prachtig! en wat heb je ongelooflijk veel jurkjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAT VEEL! Ik vind de 5e, 12e, 15e (!!), 16e, 20e en de allerlaatste superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAT VEEL! Ik vind de 5e, 12e, 15e (!!), 16e, 20e en de allerlaatste superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jezus, wat een collectie! Leuk zeg :-)

    Liefs,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, H&M heeft best leuke jurkjes! Eigenlijk nog nooit opgevallen. :D

    BeantwoordenVerwijderen

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..