dinsdag 10 april 2012

2de Paasdag Dancetour Arnhem

Hebben jullie leuke/ gezellige paasdagen gehad? Wat hebben jullie allemaal gedaan? Of zijn jullie toevallig ook naar dancetour geweest ? :)
Emma kwam zoals ik jullie verteld had 2de paasdag bij mij en zijn we naar dancetour geweest in Arnhem.
We wilden graag veel vloggen en leuke filmpjes maken maar ik had mijn camera mee genomen maar ben de geheugenkaart er vergeten in te doen, het vervolg is dus dat ik met mijn mobiel moest filmen maar die heeft niet zo hele goeie kwaliteit.
Dus de stukjes dat ik heb gefilmd bij het feest zelf is de beeld op zich wel goed maar het geluid was zo slecht dat ik er zelf muziek heb achtergezet.. Echt typischons......
Maar alsnog wilde ik jullie het even laten zien omdat het echt mega gaaf was!
En zo ongelooflijk leuk, dat ik het even voor jullie heb gemonteerd dat het een beetje verdraagbaar is!
Enjoy het filmpje! =D

1 opmerking:

  1. Ik vond het te slecht weer =[. Jammer, vorig jaar was het zo warm...

    BeantwoordenVerwijderen

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..