zondag 1 april 2012

In the spotlight.. Maart 2012

Een helemaal nieuwe rubriek op typischons. Zoals je wel weet is dat veel (beauty)bloggers aan het einde van de maand hun favoriete producten bespreken in een video/artikel. Wij vinden dat beide erg leuk om te zien en te lezen, maar om nou precies hetzelfde te doen vonden we dan weer net niet leuk.. Vandaar dat wij het volgende hebben bedacht: In the spotlight!
In deze rubriek vertellen we allebei de drie meest gebruikte/favoriete/speciale artikelen van de afgelopen maand. Niet perse beauty, het kunnen de meest uiteenlopende dingen zijn. Daarbij natuurlijk een reden waarom juist deze dingen geselecteerd zijn en in een top 3 vorm. Ready let's go!
Emma:
Voila mijn top 3! Voor deze eerste editie heb ik vooral voor symbolische items gekozen.
Number 3: Mijn zonnebril van de Primark. Naast dat ik heel erg fan ben van mijn nieuwste aanwinst in mijn zonnebrillencollectie staat het ook symbool voor het mooie weer van de afgelopen maand. Eerlijk is eerlijk, het weer is nu wat minder, maar dat maakt niet dat ik niet volledig genoten heb van de afgelopen dagen!
Number 2: De Nederlandse Vogue. Want naast een heerlijk zonnetje, hebben we ook sinds deze maand een Nederlandse versie van DE modebijbel; de Vogue. Heerlijk lezen in de trein, in de zon, op de bank, waar niet. Ik hoop dat de volgende editie ook zo de moeite waard is!
tromgeroffelllll…...
Number 1: Mijn Ipod. Mijn steun en toeverlaat. Ik zou graag even een moment van stilte willen, want na 3 jaar intensief gebruik heeft hij het loodje gelegd. Totaal total loss. Dus. 3 jaar lang waren we onafscheidelijk, niet bij elkaar weg te slaan. Nu moet ik op zoek naar een nieuwe ipod nano, roze, verouderd model, minstens 8gb. Want die nieuwe vierkante vind ik gewoon ronduit lelijk. Bij deze dan ook een schaamteloze oproep: heb jij toevallig nog een oude  ipod nano, roze, bovenstaand model, minstens 8 gb thuis liggen en je doet er niks meer mee, ik zou het (voor een schappelijke prijs) graag van je overnemen!! contact: typischons@hotmail.com
Bianca:
 Mijn top 3, het is het meeste beauty en uiterlijke verzorging waar ik voor heb gekozen, omdat ik mezelf laatste tijd meer verzorg ook omdat de zomer er aan komt wil ik lekkerder in mijn vel staan! 
Dus laten we mijn top 3 even bekijken :)
number 3: De nieuwe L'oreal foundation Lumi Magique, ik vind hem persoonlijk heel erg fijn. Het geeft me een heel fijn en zelfverzekerd gevoel als ik deze foundation op heb. Het kan tussen de oren zitten maar dit product heb ik elke dag met plezier gebruikt!
number 2: De L'oreal perfect clean scrub, dit product is liefde! Ik gebruik hem nu 2 keer in de week en het is zo fijn product hij helpt zo goed! Zeker een aanrader voor een scrub ik kan niet meer zonder.
TATARATAATRATAAA!
number 1: Je kon deze al zien in mijn artikel over favoriete geuren, de DKNY Be delicious. Ik heb deze geur in het weekend op en dan kan ik er zo van genieten deze ruikt zo ongelovelijk lekker! Ik wilde deze nog een in de spotlight zetten omdat dit product dat dubbel en dwars verdiend!
Any thoughts? Heb je nog op en aanmerkingen? En wat vind je van de vorm van het artikel, voor herhaling vatbaar? Ik zie jullie volgende maand weer on the red carpet!

1 opmerking:

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..