donderdag 12 april 2012

nailchallenge update #3

Daar ben ik weer met nog een update. Ook deze foto's zijn al een stuk ouder (toen we nog mooi weer hadden…), maar mijn mening over deze creaties is niet meer veranderd, here we go!
 Mijn eerste nailart van dit stukje & ik vind het gelijk al een verschrikking. Dat vond ik ook toen ik deze 8 kleuren op mijn nagels deed & daarom ging deze combinatie er ook vrijwel meteen weer vanaf. Op mijn wijsvinger had ik 600-after eight & 280-London's weather forecast van Catrice, op mijn middelvinger 02-en vogue en 350 hip queens wear blue jeans, mijn ringvinger had de prachtige 530-up in the air van Catrice en 320 van Miss sporty op de nagel en mijn pink was gedoopt in 05-speed of light blue van essence en 09 van de hema. Een hoop blauw, ik heb nog veel meer blauwtinten in mijn collectie!

 Omdat ik het grafische/meerdere kleuren op 1 nagel idee niet los wilde laten, smeerde ik de combinatie van 120-plum play with me van Catrice, 26-break through van essence en de wizard gold tippainter van essence op mijn nagels. Dit komt op de foto niet heel goed over, maar dit was wel een groter succes.
 Ook heb ik een paar geeltinten in mijn collectie en deze wilde ik als een soort ombre nailart op mijn nagels hebben. De pech was alleen dat de ene helft nogal sheer was, vandaar dat ik voor die 2 de snow motion witte basis van Catrice erbij op had gesmeerd. Van links naar rechts zie je 510-Bye bye birdy en 010-don't feed the birds van Catrice (die laatste met witte ondergrond), 23-sundancer van essence en 551-sweet peach van gosh .
Dit vind ik de leukste combinatie van alle looks van vandaag. Heel simpel & de flakies waren alleen te zien in het zonlicht, maar deze combinatie is wel erg geslaagd. Ik had toen namelijk net de 04-shake it, flake it topcoat van catrice gekocht en dit moest getest worden! Als basis heb ik de altijd mooie 03-lavander breeze van catrice gebruikt & ik vind het wel een mooie combi. 
 De volgende lak die ik uit mijn stash pakte was een heeeeeeeeeeeeeeele oude. Ik weet niet eens meer of ik hem heb gekocht of dat die nog van m'n moeder is geweest! Het gaat om nummer 28 van creation lamis. Om het geheel wat op te spicen heb ik zwarte stippen/strepen gemaakt met 673 van MNY
En dan al weer de laatste combi voor vandaag. Weer wat zwarts, alleen dan in de vorm van de pieces lak starry sky. Op mijn ringvinger heb ik het uberschattige kleurtje pink friday van Nicki Minaj for Opi met daaroverheen de glitterholotopcoat 03 hello holo van essence. Op de andere nagels heb ik een vleugje 02 van hema toegevoegd, om extra te shinen.

10 opmerkingen:

  1. wat een leuke nailarts, ik ga het ook maar eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wit' vind ik toch ook wel heel mooi op de nagels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleurtjes! Wat een leuke blog heb je! Ik volg je nu. Kom je ook eens bij mij kijken? ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige challenges weer, vooral de gele nagels! De shimmers erin zijn prachtig, doen mij echt denken aan een heerlijke warme zomerdag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je mooi gedaan, die glittertjes zijn leuk!
    Bedankt voor je reactie :D.
    Liefs, Kiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi gedaan allemaal, ze zien er echr heel leuk uit!!
    Ik vind de tweede het mooiste :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..