donderdag 5 april 2012

Paas decoratie

Pasen vind ik een feestdag dat de sfeer gezellig moet zijn.
Paaseieren, paas ontbijt, en vooral de decoratie maakt de sfeer.
Elk jaar is mijn moeder druk in de weer om het huis zo gezellig mogelijk te maken.
Ik heb hier voor jullie de decoraties op een rij gezet :)


Dit is een van mijn favorieten, het is gezellig knus en het lekker vrolijk!
Deze vind ik persoonlijk ook heel mooi, ze heeft paas takken verticaal neergelegd, daaraan heeft ze eitjes op gehangen en kipjes hier en daar neergezet.

De overige paas takken heeft ze in een vaas gezet met een 'boomstam' erop en daar ook weer eieren aangehangen om het een beetje nonchalant te maken heeft ze een paar eieren zo los in de vaas neergelegd.
Dan zal je denken dit is toch niet echt paas achtig? Nee is het ook niet echt maar door de tulpen denk ik er juist wel aan het zijn mooie en frisse kleuren en het ziet er gezellig en vrolijk uit! Dit is zeker mijn favoriet.
Dit is gewoon zo schattig!

Dit was de paas decoratie alweer, ik hoop dat je het leuk vond om te zien en dat je er wat inspiratie van hebt gekregen om zelf ook zoiets leuks te maken.
En als je al leuke paas decoraties hebt gemaakt, wat heb je gemaakt en hoe? Daar ben ik heel erg benieuwd naar :).
En wat gaan jullie met pasen doen?
Iedereen hele fijne paasdagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..