donderdag 5 april 2012

ootd #grey suits you

Ik heb een hoop kleding in mijn kast. En nog meer erbuiten… Maar toen ik zo weer eens aan het uitzoeken en opruimen was, kwam ik tot de conclusie dat ik een hoop matchende kleding bij elkaar heb gekocht. En een hoop grijs. Hier rolde volgende combinatie uit!
Het was mijn vader's verjaardag en ik wilde er toch een beetje netjes uitzien. Een jurkje vond ik te overdreven, maar dit jasje is wel netjes. In combinatie met mijn stoere spijkerbroek vond ik een leuk contrast. Een vleugje geel voor het paasgevoel en ik had een simpele, feestelijke look.
jasje/h&m - t-shirt/Tacco (oud) - broek/Bershka (oud) - schoenen/New Look
Ja, ik moet nodig naar de kapper...

4 opmerkingen:

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..