woensdag 4 april 2012

nailchallenge update #2

Whooops! Ik keek even tussen de gepubliceerde artikelen en zag dat het alweer een maand (!!) geleden was dat ik de laatste update heb geplaatst over mijn nailchallenge… Nu heeft dit ook een reden: gebrek aan nagels lakken. Als ik heel eerlijk ben, moet ik toegeven dat ik de afgelopen 2 weken niet 1 keer een nagellakpotje heb aangeraakt :o say whooot! Gelukkig vond ik de foto's van de eerste weken van maart weer terug, kijk je mee?
Ik begon begin maart met dit prachtige kleurtje van Gosh. In ons shoplog heb je hem voorbij kunnen zien flitsen (zo lang is het nou geleden!). Nummer 555 - silver is een prachtige kleur in het echt, ik geloof dat ik dit tot mijn favorieten mag rekenen!

Daarna kwamen de wat ingewikkeldere combinaties met zo veel mogelijk kleurtjes. Dit was een combinatie van essence lakjes: ballerina backstage - 04 - do a floating pirouette, 25 - glisten up, special effect topper - 10 - glorious aquarius. Het idee was in mijn hoofd zo leuk, maar de uitwerking was het net niet, deze ging er na een dag weer vanaf.
Oké, op naar de volgende combi.. Nu ging ik in de basis voor run forrest run van catrice, met wat snow motion voor de witte nailart en een roze accent kwam in de vorm van it's purplelicious van essence. De roos op mijn middelvinger was goed gelukt, maar toen ik deze op mijn wijsvinger probeerde na te maken, mislukte dit helemaal. Vandaar de streep/crackle-achtige combinatie op de overige nagels.
Dit vind ik de meest mislukte notd in de hele nailchallenge! Waarom ik zo'n fan was van clay-ton my hero van catrice, ik weet het niet meer, maar toen ik deze opsmeerde vond ik het gelijk al drek. Ik probeerde er nog iets van te maken door een stipje sold out forever (andere favoriet) op elke nagel te plaatsen, maar het mocht niet baten….
En dan al weer de laatste voor nu: een soort kleurverloop-achtig iets.. De duim zie je een beetje uitsteken, maar die paste er niet zo bij.. Van boven naar beneden heb ik de volgende kleuren gebruikt: catrice - the devil wears red, catrice - let's talk about barrie, rimmel - fancy fuchsia, catrice - princess for a day, essence - love this city. 's avonds besloot ik nog de essence topcoat 07 blair toe te voegen, maar het werd er allemaal niet beter op.. Ook deze combi verdween snel weer van mijn nagels.. 
De andere 6 van begin maart zie je de volgende keer & vanaf dat moment hou ik jullie wat geregelder op de hoogte!

5 opmerkingen:

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..