dinsdag 10 april 2012

ootd #grey's my favourite colour

Dat zou je wel denken he, als je zo mijn afgelopen ootd's ziet. Zo'n grijze bedoening, net als het weer eigenlijk… Het klopt stiekem ook wel, ik hou heel erg van de kleur grijs. Het is vaak wat zachter dan zwart of wit, maar toch neutraal, lijkt op zilver en is makkelijk te combineren. Kijken jullie mee naar mijn volgende grijze ootd?
Nu heb ik de afgelopen dagen zeer makkelijke kleding aangehad. Zo'n simpele broek, een makkelijk t-shirt en daarover heen een heerlijk wegkruipvest! Dit vest kocht ik tijdens 1 van mijn shopsessies en toen ik ermee thuis kwam, waren mijn moeder en zusje al helemaal jaloers geworden. Gelukkig lagen een paar maand later meerdere variaties op mijn wegkruipvest in de winkel, maar ik heb nog nooit 2 mensen zo zien balen ;)
Dit is ook een favoriete broek, zo favoriet dat de scheuren bij de knieën komen door het vele dragen… Helaas hebben ze deze variant van de fake leather broek niet meer bij de h&m, anders had ik zeker 2 op reserve gekocht!
vest/pimkie - t-shirt/new yorker - broek/h&m - schoenen/new look
En draag jij net als mij veel grijs? Of heb je een andere standaardkleur die je heel veel draagt? 

3 opmerkingen:

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..