maandag 2 april 2012

ootd #minty grey

Oh wat schrok ik toen ik deze foto's terug zag! On-her-ken-baar. Mijn zusje noemde me die dag al oh oh cherso meets jersey shore, maar dat het zo erg was… Gelukkig ging het niet over mijn outfit, maar over mijn zongebruinde huidje, zijn jullie nu ook zo benieuwd geworden??
Nu was het wel een aantal dagen heel erg zonnig geweest & toen ik dit droeg werd het al wat grijzer en druiliger allemaal, dus besloot ik de boel op te spicen. Met glitters en heerlijke mintkleurtjes moest dat wel lukken, dacht ik zo. Om er niet als een complete discobal bij te lopen, besloot ik mijn oversized vest uit de kast te pakken. Mijn prachtige topshophakken & een barbieroze lippenstift and I am ready to go!
De broek is trouwens een gevalletje apart. Ik had deze begin vorig zomer al gekocht, maar toen was die nog zeegroen. Na 1 wasbeurt kwam er ineens een mintgroene broek tevoorschijn en stiekem was ik er toen al heel erg verliefd op. Nu krijg ik ineens van iedereen de vraag waar ik deze beauty vandaan heb, haha.

vest/unknown - glitterjurkje (gedragen als trui)/the Sting - mintgroene broek/Zara (vorig jaar) - hakken/Topshop (heel oud) - lippenstift/Miss Sporty
En dit bedoel ik met oh oh cherso bruin, het is bijna oranje -.- Maar inmiddels is de kleur al weer wat verminderd en krijg ik complimentjes dat ik zo bruin ben en er zo gezond uit zie, dus eind goed al goed! (Al mag het lekkere weertje best terugkomen…)

9 opmerkingen:

  1. Leeuk outfit, die schoenen staat zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie broek, die kleur is echt prachtig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, Oh Oh Cherso Meets Jersey Shore?! xD Je outfit is geslaagd, dat zeker, helemaal met de broek erbij. :D Nouja, komt nooit voor dat kleding goed vervaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van die broek! Ik zoek al heel lang zo'n kleur broek. Moet alleen nog even sparen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke look! Hoewel ik zelf niet zo snel een glitter truitje zal aantrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, vooral de broek in combinatie met de top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die broek is heel mooi! ik ben ook op zoek naar een mintkleurige broek, maar ze hebben hem alleen bij de zara en dat is hem net niet..
    Als je het leuk vind, kijk/volg eens:
    fashion-flavoured.blogspot.com ! liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke outfit zegg! Leuk gecombineerd!! je bovenstukje is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..