zondag 15 april 2012

tag: the seven deadly sins of beauty

Laatst was het zo ver, wij werden voor het eerst getagd! Eline vroeg of 1 van ons de 7 deadly sins of beauty tag ook wilden invullen, dus bij deze mijn antwoorden.
Nu vond ik het wel toepasselijk om het op zondag om de zeven zondes tag te doen, ik ben van huis uit kerkelijk, dus enjoy reading!

Hebzucht: Wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?
Ik heb hier de cadeaus niet meegeteld, want dan zouden de antwoorden weer heel anders liggen. Ik heb in het verleden heel veel make-up gekregen, budgetmake-up, maar ook lancomepalettes. Mijn goedkoopste product is (voor zover ik weet) de action lipsticks, deze kosten €0,90 voor 2, veel goedkoper ga je het niet vinden! Mijn duurste producten die ik zelf heb gekocht zijn mijn gosh giant sun powder, gosh velvet touch foundation primer en het nicki minaj for opi nagellaksetje. Stiekem telt die laatste voor mij als 1 product, al zijn het toch 6 losse lakjes

Woede: Met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?
Blush. Ik kan genieten van en mooie blush en bij anderen staat het echt geweldig, maar ik zie het niet bij mezelf. Ik heb nogal rode wangetjes en dan valt een blush nogal snel weg. Als ik heel erg aan de gang ga met foundation etc. kan ik er nog wel wat van maken, maar over het algemeen kan ik de blush gewoon laten staan...

Gulzigheid: Wat zijn je lekkerste beautyproducten?
Parfum. Ja standaard, maar van een lekkere geur kan ik enorm genieten. Ik koop niet zo snel een geurtje, dus dan is het ook een wat luxer product dan een lippenstift of oogschaduw. 

Luiheid: Welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?
Foundation. Ik heb niet echt een slechte huid, thanks mum & dad!, dus het is niet noodzakelijk voor mij om elke dag foundation op te doen. Ik ben ook niet heel erg goed met het vinden van de juiste kleur en het aanbrengen gaat ook wel eens mis. Wij hebben in onze minibadkamer geen ramen, dus het is in het verleden wel gebeurt dat ik met een oranjetint naar buiten was gestapt, haha

Trots: Welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?
De combinatie van eyeliner, nepwimpers en glitter. Volgens mijn buurvrouw heb ik sprekende ogen, wat ze er mee bedoeld, geen idee, maar ik voel me wel het fijnst als ik de nadruk leg op mijn ogen. En zwarte eyeliner maakt mijn blik altijd wat intens, vervolgens krijg ik echt een glamourgevoel van mooie nepwimpers en als ik dan een likje glitter in mijn ooghoeken doe, sprankelt het allemaal heerlijk.

Lust: Wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?
Creativiteit & charisma. Ik vind een jongen enorm aantrekkelijk als hij iets creatiefs heeft: kledingstijl/muzikaliteit/dans/schilderen/film, ik vind het geweldig. Ook charisma is heel erg belangrijk, iets wat ik niet goed kan uitleggen, maar dat heb je of je hebt het niet! 
Dan maakt het 'echte' uiterlijk me niet heel erg uit, blond/bruin/geen haar, I don't care. Het enige is dat ik over het algemeen bruine ogen dan weer net niks vind voor een jongen, het doet me zo denken aan puppy's...

Jaloezie: Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?
Nagellak. Over het algemeen ontvang ik graag wat duurdere producten of waardebonnen, maar nu ik middenin mijn nailchallenge zit, word ik erg blij van een mooi lakje. Mijn zusje heeft deze 2 schatjes voor me gekocht tijdens de kruidvatactie, omdat ze het zo sneu vond dat ik niet eens nagellak mocht kopen. Lief he!
Dat waren al weer mijn seven deadly sins. Iedereen mag hem van me overnemen, ik zou het leuk vinden als je dat dan hier achterlaat, dat is zo leuk om te lezen :)

4 opmerkingen:

  1. Leuk om jouw antwoorden te lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk, om te lezen. Deze tag heb ik eerder gezien, vind hem nog steeds wel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tag! Deze ga ik misschien overnemen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze tag nog nergens anders gezien. Leuke tag!!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..