zaterdag 21 april 2012

ootd #cosy grey

En als je dan dacht waar we gebleven waren, tadaaaa! Daar ben ik weer. Na een tijdje ziek, zwak en misselijk in bed te hebben gelegen, was ik nu weer fit genoeg voor het creƫren van een nieuwe outfit of the day. Weer met grijstinten, maar toch weer een andere combinatie. Mijn hoofd was nogal een verschrikking op de foto's, dus die heb ik er toch maar uit gehaald. Kijk je mee?
Nu raak ik nooit uitgekeken op de kleur grijs, maar soms is het toch lastig om een verfrissende combinatie te maken. Zeegroen/blauw is al jaren een grote favoriet, ik denk dat de verschillende blauwtinten ook overheersen in mijn kledingkast, dat terwijl de kleur bruin is juist helemaal niet veel in mijn kledingkast te vinden is. Juist deze 3 kleuren besloot ik te combineren met nog zo'n underdog bij mij: goud

Vest/Pimkie - top/Vero Moda - kettingen/cadeau's - broek/bershka - hakken/h&m (cadeau) 

Ik had wel mooie bruintinten op mijn ogen, met een hint zeegroen in mijn ooghoeken, maar door mijn gebrek aan cameraskills komt dit totaal niet over op de foto, hebben jullie nog tips?

'S middags kwam mijn zusje iets te enthousiast op me af rennen & tackelde mij waardoor ik door mijn rug ging. Met het boodschappen doen deed ik daarom maar even deze vintage schoenen aan (die enorm afgetrapt zijn, maar zo lekker zitten!)
 Nu ben ik benieuwd hoeveel grijs- & bruintinten er in jouw kledingkast te vinden zijn. En ik wil je natuurlijk een heel fijn weekend wensen, ik heb vanmiddag mijn eerste danswedstrijd en ik ben heel zenuwachtig! Wat ga jij doen, nog leuke plannen/feestjes? Let me know :)

9 opmerkingen:

  1. Leuke broek & die kleurtjes staan leuk bij elkaar!
    Bedankt voor je reactie, ik vond het ook een hele mooie tentoonstelling. Ik ben niet meer naar Iris van Herpen geweest, maar ik heb wel wat dingen van haar op internet gezien! Ook heel mooi! (;
    Liefs, Kiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke ketting! Wat een lekker warm vest.
    Mooie outfit hoor
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grijs opzich wel, maar met bruin heb ik eigenlijk bijna niets ;) Succes met je danswedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind vooral je ketting heel leuk, maar de rest ziet er ook mooi uit.
    Leuke blog, volg je terug?
    http://fashionskillsforyou.blogspot.com/
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie foto's! Staat je goed :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke outfit zegg!! Ik vind je vest echt heel erg tof!! Ik hou echt van grijstinten.. Lekker makkelijk te combineren! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow mooie laarzen als je die ooit wegdoet wil ik je er nog wel leuk bedrag voor geven

    BeantwoordenVerwijderen

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..