maandag 13 februari 2012

Alice Dellal

Iedereen heeft wel idolen, mensen die je heel erg bewonderd om hun prestatie/uiterlijk/innerlijk/etc. Waar de 1 echt opkijkt tegen een voetbal, daar hangt de ander allemaal plaatjes van een zangeres op. Ik heb een hoop idolen, maar toch ook niet. Het zijn voor mij ook niet idolen, maar inspiratiebronnen!

Als klein meisje begon het met k3: later als ik groot was wilde ik Kathleen van k3 worden, dat was zo klaar als een klontje. Je mocht zingen en dansen en alleen maar roze kleren dragen, wat een droom! Alleen kwam ik er vrij snel achter dat mijn stem toch meer op kraai dan een Kathleen leek & ook mijn naam werkte niet mee ;) Op zoek naar een ander idool; een andere inspiratiebron.


De afgelopen jaren heb ik in mijn zoektocht nogal wat idolen versleten: van Rihanna tot Kate Moss, van Daryl van Wouw tot Amanda Seyfried, als ik fan was dan wilde ik alles weten en alles zien! Gelukkig kan ik me ook identificeren met meerdere personen, dus in het huidige medialandschap kan ik zo 10 inspiratiebronnen tegelijkertijd volgen, beter kan toch niet !


Op dit moment zit ik weer in zo'n fase, zo'n fase waarin je alles wilt zien, alles wilt weten van 1 persoon. Uren spendeer op je wikipedia & weheartit en de onderste steen moet naar boven komen. Het lot is deze keer gevallen op Alice Dellal.
Alice is een model & stijlicoon met een grungyrockstijl. Ze heeft een band & is beste vriendjes met Pixie Geldof. En ik ben verkocht! Haar halfafgeschoren haar is haar handelsmerk & heeft een eigen Chanel tas. Ik heb me even verdiept en er volgen een paar collages met haar leukste fotoshoots, streetstyle & mijn eigen draai aan de Alice Dellal stijl:


Kleding van de Topshop, River Island & H&M; collage door mij gemaakt.
En hoe zit het met jou? heb jij ook idolen/inspiratiebronnen, let us know!! En wat vindt je van deze stijl, niet jouw ding, helemaal te gek?? Ik heb m'n haar er al half af, nu alleen nog de andere kant lang laten groeien, maar dit is wel het kapsel waar ik naartoe wil :) Ik vind haar iniedergeval helemaal te gek!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..