woensdag 15 februari 2012

Nail of the day

Nadat ik dit artikel had gemaakt, begonnen mijn handen wel weer te jeuken.. Na veel gepruts en de simpele kleurtjes had ik gisteren een notd waardige manicure. Lees verder voor de foto's!

Tadaa, rechts en links! Ik ben zelf rechtshandig en na mijn linkerhand gelakt te hebben, bedacht ik me dat ik dit gepruts niet met links zou kunnen. Daarom 2 verschillende patroontjes. De basis is bij allebei Catrice -Walk in the Woods (floralista LE). Bij mijn rechterhand heb ik Catrice - Wearing my sunglasses at night gebruikt om te tekenen & de blingbling van links is van een Essence nail art Twins in de kleur Julia. 

Dit was al weer mijn eerste nail of the day, wat vindt je ervan? Voor herhaling vatbaar of niet meer doen? Nagellak houdt het bij mij maar maximaal 2 dagen vol, dan haal ik het er weer af, dus de kans is groot dat ik binnenkort weer terug ben met een nieuwe notd :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..