donderdag 16 februari 2012

H&M onlineshopping

Eigenlijk had ik een ander artikel voor vandaag gepland, maar toen mijn h&m bestelling binnenkwam, kon ik het niet laten om dit te delen. Deze saleperiode is dan ook wel mijn ding. Zoals jullie al eerder mijn winkelaankopen hebben gezien (klik hier), heb ik ook online aardig mijn weg gevonden. Vandaag laat ik jullie mijn h&m bestelling zien, zowel de foto’s zoals ze online staan en in real life.

Eigenlijk heb ik me nog best wel ingehouden, want ik had voor meer dan 200 pegels mijn winkelmandje volgegooid. Stiekem liggen er nog 3 koopjes te wachten tot ze weer op voorraad zijn, maar daar denken we gewoon even niet aan (a). 
Het eerste item wat ik echt nodig had is een nieuwe leather look broek. Vorig voorjaar had ik al een prachtige zwarte nepleren broek gekocht en deze bevalt nog steeds erg goed. Het probleem is nu alleen dat het synthetische materiaal op de knieĆ«n is gaan scheuren, wat ik overigens best cool vind, en is dus echt aan vervanging toe. De nieuwe broek is wel iets anders dan mijn eerdere, en zoals je kan zien ‘trekt’ het nog best bij mijn kruis. Verder zit ‘ie wel als gegoten, toch heb ik hem met pijn in mijn hart terug moeten sturen. Ik wil geen kleding meer kopen die net niet goed zit, dus byebye leather pants.
Een paar dagen nadat ik een gedeelte van de bestelling had gedaan was deze zeer gewilde broek weer op voorraad. Ik moest er als de donder bij zijn en na eventjes wachten kon ik dan toch de dragon tattoo fake leatherpants passen. De kleur viel me in het echt wat tegen, ik had op iets roders gehoopt.. Of hij blijft of niet, daar ben ik nog niet over uit. Stiekem denk ik wel dat ik deze echt niet terug kan sturen (a)
Ook bestelde ik deze coltrui. Ik ben sinds een paar maanden helemaal fan van de (dunne) coltrui. Superfijn om te layeren, lekker warm en kleed ook redelijk af: wat wil je nog meer. Ik heb al een zwarte en een olijfgroene coltrui in mijn bezit en deze rode is een prima toevoeging.
Dit jurkje kwam ik ook nog tegen en ik vond het zo cool staan! Nu moeten je weten dat ik minstens 21 witte t-shirts met print in mijn kast heb liggen, dus erg noodzakelijk was het niet. Gelukkig bleek bij uitpakken dat het meer een grijzig jurkje is. Het is tot nu toe nog niet mijn plan om het tot een zomeritem te bombarderen, erg flatterend is het niet, maar op een spijkerbroek/legging vind ik ‘em leuk.
Ook op deze jurk zat ik te azen! In verschillende h&m’s was hij al uitverkocht en ook online kon ik hem nergens vinden. Tot die ene morgen waarbij ik zowel de dragon tattoo broek als deze jurk kon bestellen! Me happy happy! De jurk is gemaakt van een satijnachtige & hele doorzichtige stof, ik vind het net een heksenjurk :) Maar het zit als gegoten, net een tweede huidje. Voor 7 euro echt een blijvertje dus!
Zo’n ketting vind ik erg tof en is bij verschillende fashionista’s gespot. Het is dus wel een beetje mosterd na de maaltijd, maar dat is voor mij niet zo’n probleem ;) Wat ik wel jammer vind, is dat het mij niet zo goed staat. Een choker past het beste bij een fragiele nek/poppetje. En dat ben ik niet. Dit wordt een retourtje denk ik dus. 
Tenslotte my pride! Ik wil al zoooo lang creeperachtige schoenen, maar dan voor een leuk prijsje. En de h&m was mij goedgezind. Voor iets meer dan 10 euro zijn deze beauty’s van mij, goede deal dacht ik zo ;)
Dat waren mijn aankopen al weer, meer kan ik er niet van maken. Wat ik merk is dat ik de afgelopen jaren bewuster aankopen ben gaan doen. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met mijn uitpuilende kledingkast, maar ik heb eigenlijk alles al wel. Nu is er dus ruimte voor “bijzonderderderder” kleding en voor goede salekoopjes. Merken jij dit ook, dat je bewuster met je kledingaankopen omgaat naarmate je kledingkast voller wordt? En hebben je veel ervaring met de h&m online store, ik wil de goede en slechte kanten horen, so let me know!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..