dinsdag 7 februari 2012

H&M Fashion Against Aids

Whoop whoop, whoop whoop, -doet een dansje- Oh, sorry guys! Ik ben gewoon erg blij, want toen ik vanmorgen dit artikel in mijn bloglovin' lijst zag staan was dat precies mijn reactie. En waarom ik zo blij ben: de nieuwe Fashion Against Aids collectie! Lees verder voor meer uitleg over de collectie en some eyecandy...
Twee jaar geleden kocht ik mijn eerste FAA items van de h&m en ik draag ze nog steeds met liefde! Er zijn dan al wel 5 collecties geweest, maar eerlijk gezegd ben ik pas de afgelopen 2 jaar van de partij. Mijn liefde voor deze speciale lentelijn ontstond dan ook door de festivalcollection, hier kocht ik een tent, een stoel, poncho, tanktop & een jurk van. De tent en de stoel staan nog steeds vol trots in mijn kamer en ook de jurk is een plaatje! De vorige collectie was all about de unisex kleding: mannen en vrouwen konden hetzelfde kopen & er toch fab uit zien. Tot mijn grote spijt was dit een veel duurdere collectie waardoor ik alleen zilveren shorts en een zilveren clutch heb kunnen kopen..

Oke, tot zover het verleden, back to the future! De nieuwste collectie zal 26 April in h&m divided winkels te verkrijgen zijn & online en h&m zegt er het volgende over: 
"Whether it be colourful African trims on blouses and bustiers, graphic black and white Maori prints on leggings and crop-tops, or the folkloric Inuit designs from Greenland on draped T-shirts, this year’s FAA collection puts global tribes in a 21st century context. As well as macrame, fringed and dip-dyed pieces for girls and printed T-shirts and cropped harem trousers for guys, the collection also includes fashion accessories such as hats, footwearand jewellery, as well as special pieces such as iPhone cases, festival ponchos, hammocks and plasters."
Waar het dus op neerkomt is  'multiculti meets de 21e eeuw'. Dit klinkt vaag, maar wordt duidelijk als je de kledingstukken ziet. Ik heb een paar collage's gemaakt van mijn favoriete items & de prijzen staan eronder. (Helaas heb ik de poncho's en hangmatten niet gespot, maar wat niet is kan nog komen ^^)
tanktop €9,95 - t-shirt €14,95 - masker €4,95 - armband €4,95 - shorts €19,95
tanktop €14,95 - jurk €19,95 - Iphone hoesje €2,95 - armband €6,95 - armband €4,95 - rok €9,95 
schoenen €29,95 - jurk €24,95 - zonnebril €6,95 - kimono €29,95
oorbel €6,95 - jurk €19,95 - bustier €19,95 - shorts €19,95 - hoed €7,95
jurk €24,95 - pleisters €1,95 - ketting €12,95 - broek €24,95 - bikini top €7,95 - hoofdtooi €12,95


top €24,95 - ketting €12,95 - legging €14,95 - masker €4,95 
Alle foto's komen bij de hm weg, maar collages zijn door mij gemaakt


Dat waren ze, mijn favoriete items uit de FAA collectie. Wat zijn jouw favorieten? Of is dit helemaal niet je ding? Ik moet zeggen dat ik dit de mooiste collectie tot nu toe vind! Mijn spaarpotje ga ik dus blij vullen en op 26 april sta ik voor de h&m divided :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..