zaterdag 25 februari 2012

Nailchallenge update + zara lookbook

































Een combinatiepostje vandaag. Ik wilde namelijk mijn laatste nagelcreaties hier laten zien, maar toen kwam ik het zara TRF lookbook tegen… Omdat deze te kort is om een hele post aan te wijden, heb ik besloten mijn favorieten hier nog eventjes te laten zien!

Zoals ik hier al vertelde, ik mag pas weer nagellak kopen als ik minstens 30 lakjes heb gebruikt. Nu ga ik volgende week winkelen en stiekem wil ik heel graag dan toch een lakje kopen. De afgelopen dagen heb ik daarom om de dag een ander kleurtje op mijn nagels gehad!
Ik begon met de inkt en inktzwarte Nero van Gosh. Eigenlijk is het in 1 laag al een perfect dekkend lakje, maar ik heb op de foto 2 laagjes nagellak op. Daaroverheen een half laagje matte topcoat van essence, om het wat minder standaard te maken ;)
Woensdag was de paarsige Times Square at Midnight van Catrice aan de beurt. Dit is een prachtige paarse lak met een roze/blauwe shimmer, maar wat een ramp om die op de foto te zetten! Zoals je kan zien lijken mijn nagels blauw bij gewoon daglicht. Met een flitser kom je wel in de buurt van de werkelijke kleur, maar ook dat is niet de realiteit. Erg lang heeft dit lakje het niet volgehouden: donderdagavond had ik alles er al weer afgehaald.
En dan vanmorgen, ik was toe aan iets totaal anders. Iets wat paste bij mijn kleren en bij het vrolijke weertje. Ik pakte Let's Mauve On van Catrice erbij en besloot hier een leuke combinatie mee te maken. Bijpassend bij mijn jurkje koos ik ervoor om op mijn ringvinger Did it on 'Em van de Nicki Minaj for OPI een half laagje aan te brengen. Terwijl ik op zoek was naar dit potje vond ik ook de kleur Lime Up van Essence en besloot deze te vergelijken met OPI. Zoals je kan zien verschillen ze niet veel. Alleen heb ik voor Did it on 'Em maar 1 laagje op hoeven doen, terwijl Lime Up 2 nodig had. Ter decoratie had ik nog wat blauwe steentjes toegevoegd om het helemaal vrolijk te maken.


Dit waren alweer de volgende lakjes, in totaal zit ik nu op 15 gebruikte potjes nagellak. Nog 15 te gaan en als ik voor volgende week zaterdag mijn nagels niet 7 keer heb veranderd zie je hier gewoon nagels met 10 verschillende kleuren ;) 
Op naar mijn favorieten van het Zara lookbook (TRF), ik heb de afbeeldingen van de site van Zara zelf geplukt, daar vind je nog veel meer moois!


7 opmerkingen:

  1. Leuke post! Die paars groene nail art is wel grappig!

    Ik ben je blog gaan volgen via bloglovin!

    Neem je ook een kijkje op mijn blog?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave creaties, vooral de zwart met een mat gedeelte. Dat contrast is gewoon zo gaaf, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die kleuren. Ik draag bijna nooit nagelak omdat ik mijn handen lelijk vind hi. Jammerrrrr helemaal als ik dit weer zie.
    Big hug! And many thanks for your sweet feedback on my blog
    X Debbie(Stylofax)

    BeantwoordenVerwijderen

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..