maandag 13 februari 2012

There's a new girl in town!

- note by emma: Jaaa, je leest het goed! Typisch Emma is niet meer.. Vanaf nu wordt dit blogje gerund door niet 1, maar 2 chicka's, dus veel leesplezier met TypischOns! -


HalloHallo! :) Ik zal mezelf even voorstellen,
Ik ben Bianca, ik ben iemand die van afwisseling houd,
ik kan er niet tegen als dingen telkens en telkens opnieuw zich herhalen,
Maar ik ben ook vooral iemand met hele creatieve gedachtes, Ik vind het vooral heel leuk om dingen te maken en te doen, (like; hotfix, koken, bakken. sieraden maken, nailarts, ect)
Dat zal je in m'n volgende blogs ook terugvinden,





Hier alvast een klein voorproefje van deze overheerlijke zelfgemaakte maltesercupcakes! Made by : Emma en ik ! Ze zien er heel raar uit maar emma houd van kleur en die wilde roze, dit is het mooie resultaat, Ze waren Delicious!

Als je het zelf wilt proberen is dit de site voor deze cupcakes (wat zeker de moeite waard is):http://www.cupcakerecepten.nl/2011/04/malteser-cupcakes



Ik ga er weer vandoor :)
See you guys next time ! Byeeeee !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..