maandag 13 februari 2012

Haircare

Hallo Hallo daar was ik weer :)

Ook altijd aan het prutsen met allerlei verschillende haarproducten? En waar je ook nog eens heel veel geld aan uitgeeft? Het bewijs is geleverd, GOEDE PRODUCTEN HOEVEN NIET DUUR TE ZIJN :),
en geef eerlijk toe we houden allemaal van low budget right ?! Hier acht producten onder de 10 euro!




1. Andrelon Care & Repair, Kun je na het douchen in doen en hoeft niet uitgespoeld te worden, het is een fijne witte crème, die de haar herstellen je haar gaat er mooi van glanzen en word meteen herstelt.
Prijs: €2,49


2. Deze shampoo is alles in een: het ruikt ontzettend lekker en je haar word er mooi en zacht van. Op de foto is de shampoo voor stijl haar gebruikt, maar je hebt ze voor alle soorten haartypes.
Prijs: Rond de €4,-


3. Aussie haarmasker, ligt nog niet zo heel lang in de winkel. Even 3 minuten in laten trekken en je krijgt meest zachte haar ooit!
Prijs: Vanaf €6,99


4. Het haarmasker van andrelon is in mijn ogen niet zo goed als die van aussie, maar je bereikt er wel het effect mee wat erop staat! > Care & Repair :)
Prijs: €4,99
5. Gliss kur spray voor beschadigd haar. Ik dacht bij mezelf, het kan nooooooooit.. maar toch! Ik had ongelooflijk pluizig haar & sprayde het in en binnen een week was het weer mooi stijl met een mooie glans >  IK ZEG DOEN!
Prijs: €4,99
6. Schitterend steil van andrelon, de naam zegt het al SCHITTEREND STEIL! :) Stijl je ook elke dag je haren en word je haar zo ontzettend droog? Spray voordat je haar je haar stijlt in met deze spray en je bent van het probleem af!
Prijs: €4,-
7. Got 2b Smoothing hairlotion isvoor na het douchen (zelfde als bij andrelon crème nr.1), maar deze heeft nog een hele lekker zoete geur eraan. Je haar ruikt voorlopig heerlijk!
Prijs: €6,99
8. Ik kon telkens geen goeie haarlak vinden en dit is de enige die mij het meest bevalt, in een woord PERFECT :)!
Prijs: €3,19

Alvast een voorproefje op mijn volgende blog:
KOKOOOOOSS!

See you next timee !

Byeeeeee !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..