zaterdag 18 februari 2012

Marni x h&m

Goedemiddag!! Ik vond vanmorgen toch iets leuks in mijn blogloving lijst.. Namelijk het lookbook van de Marni for h&m lijn. De wat de wat? Ja ik weet het, de laatste stukken van Versace for h&m zijn nog niet weg of de volgende collectie ligt al weer in de winkels. Vanaf 8 maart 2012 zijn de stukken te koop en de prijslijst is nog niet bekend, maar via deze link had ik al wel het lookbook gevonden.
De Versace collectie was een beetje een flop, om het maar zacht uit te drukken. Persoonlijk denk ik dat het lag aan de (te) hoge prijzen voor de collectie, want sommige jurken zou ik best willen kopen! Zoals ik al zei: over deze collectie is verder nog niet s bekend, maar ook nu denk ik niet dat je een shirtje voor 10 euro kan scoren! De h&m zegt er het volgende over: 
"Eclectic, quirky and timeless, the Marni collection at H&M is a modular wardrobe for women and men, complete with accessories. It is composed of elegant items selected by Marni’s creative director and founder, Consuelo Castiglioni, from her extensive repertoire to create a playful range of style possibilities. A sense of sophisticated eclecticism is mixed with a sporty allure; the accent is on the streamlined purity of design and the intensity of surfaces. The result is high on prints and spring energy, with the unmistakable Marni signatures evident in the juxtaposition of shapes, patterns and materials." 
Dit moet dus een eclectische, wispelturige (?), tijdloze collectie zijn. Het accent zou liggen op de gestroomlijnde ziuverheid en de intensiteit van de oppervlakken. Ook zou het een sportieve feeling hebben en het resultaat, blablabla.. Ik kan al niet verder lezen en vertalen, want de helft is al niet te doen en de andere helft is onzinnige prietpraat; gebakken lucht. Laten we maar gewoon de foto's bekijken en op basis daarvan beslissen!
















Als ik nu heel eerlijk ben, kan ik niet zeggen dat ik hier heel enthousiast over ben.  De sokken vind ik wel erg leuk, de kraagjes zijn wel schattig, sommige prints zijn wel aardig en de eerste afbeelding vindt ik zo wel geweldig gestyled.. Maar meer kan ik er niet van maken, zeker omdat ik er vanuit ga dat het niet heel erg goedkoop wordt! Het is niet mijn ding, maar misschien vindt jij het wel helemaal geweldig en tel je de dagen tot je kan gaan shoppen! Wat vindt jij? Is dit de derde flop van de h&m of wil je de hele collectie? Let us know!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks voor je bezoek + reactie, maar remember: karma bites! So spread the love..